onsdag 29 oktober 2014

Dan före dan före resedan

Resväskorna gapar fortfarande tomma. Vad beror det på då, kan det vara så att det finns en viss ångest, man tror inte att det är sant att man ska iväg, eller gör jag som vanligt å väntar till sista minuten tills man har kniven mot strupen innan det rafsas ihop det man tror som behövs??
Dagen har gått åt till diverse pyssel så som fixa med försäkringar, praktiska saker som kanske blir liggande för fäfot om det inte åtgärdas, övningskört med sonen, hjälpt min kompis med en båtmast, stryka Carinas skjortor, mina oxå förstås, åsså dagens höjdpunkt.....fotografen från HN, vi kommer i tidningen för vårt lilla tilltag, vad gör man inte för att få komma i HN. Som ni ser så är det inte så mycket att skriva om ännu utan jag tar det hela mest som träning. Jag hoppas ni har överseende. Som han sa: Till framtidslandet på gummimadrass

Till framtidslandet i en resväska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar