torsdag 30 oktober 2014

Packat å klart

Strunta i den tid ni ser längst ner det som anger ner när inlägget är gjort, det är nämligen Stilla havet sommartid, vilket är helt fel, å jag har inte lyckat fixa till tiden ännu :-). Den tid som gäller nu för detta inlägg är 22:45 å då är det bara sex timmar kvar tills vi åker från Vbg mot Landvetter. Har precis packat å det gick ovanligt lätt, det var Carina som gjorde jobbet :-). Jag måste ju börja träna så jag gav order bara.
Dagen har gått åt till diverse förberedelser, varit ute med sonen och övningskört bl.a. och tagit en sista långpromenad med mina lurviga fyrbenta familjemedlemmar. Innan packandet så var vi inne hos grannarna på en avskedsdrink, det vart flera kan jag säga. Å grannarna i detta fallet är Eva och Magnus Annerstedt, tack för de goda drinkarna ;-) det gjorde att packandet gick fortare och lättare.

Dessutom så förgylldes kvällen med besök från ??? med spöken som kan beskådas. Trots allt ståhej med massor av folk å rörelse i huset så finns det vissa som tar det med ro, lyckligt omedveten om att husse ska åka bort för ett tag.
Vi får se hur pigga vi är i morgon så jag vet inte om det blir något bloggande då, den som lever får te som kinesen sa.
Till framtidslandet på gummimadrass.

1 kommentar:

  1. Lycka till Martin! Ser fram emot att läsa din blogg.
    Alla hälsar!

    SvaraRadera