tisdag 18 november 2014

Mer från sjukstugan

Medan jag då låg där på sjuksängen å höll på att undersökas tittade läkaren på mig med fundersam blick, förutom den blicken när han sade att jag var fullt frisk, å menade att när jag ändå var där så ska de ändå operera mig för han menade att jag kan få problem i framtiden!! Så när jag hade fått på mig kläderna igen så fick jag en ny remiss till en kirurg, nya frågor, remiss till röntgen. Provtagning, scanning, rapport, tillbaka till kirurgen med utlåtande, när de fått svar på prover messar de mig så ska jag kontakta läkaren igen för att komma överens när jag ska opereras, vilket vi kan göra någon dag det passar oss båda säger han. Under någon ledighet eller så för jag kommer att vara konvalescent ett tag, sju dagar eller så innan jag kan gå.
Ok då är det väl bara att vänta på svar, som jag för övrigt fick nu i kväll, här går det undan ser ni!! Då får jag väl kontakta honom i morgon å bestämma tid för min operation. :-((
Kallelsen!! Operation nästa!
Fortsättning följer.

1 kommentar: