onsdag 19 november 2014

Åderbrocket ska bort

Förlåt, glömde jag att berätta vad som läkaren ansåg att jag kommer att få besvär med i framtiden, åderbrocket på bägge underbenen ska bort. Jag har inte varit å besökt läkaren ännu så jag vet inte när det ska göras. Vad det innebär vet jag inte, återkommer i frågan sen det är gjort. Det var inget värre än så. Nog om detta å allt vad som har med sjukhus att göra.

Något annat som är gjort idag som är lite roligare men definitivt dyrare. Vi har varit till IKEA och börjat shoppa upp oss på förnödenheter inför flytt till nya lägenheten. För min del så har jag börjat planera för när Carina, Hilda och David ska komma på besök. En dubbelsäng och en bäddsoffa som verkar helt ok. Sen kommer jag väl att så sakta skaffa täcken, lakan, kuddar osv så att det åtminstone går att bo där, sen lämnar jag över till tjejorna att pimpa till det :-))

Hit har vi varit idag

Sen har jag förhört mig lite om kitesurfing. Det förekommer ganska mycket här ut på en av öarna. Ännu så länge vet jag inget om priser eller så men det kan väl undersökas de me om det så önskas.

1 kommentar:

  1. då kan du kanske göra ett fotoreportage från kite-ön? skulle säkert uppskattas av flera läsare ;-) tacksam för alla upplyssningar!

    hälsn från verket vid blygrått hav \ m

    SvaraRadera